torsdag 21 oktober 2010

Roligare än löpning

Idag var planen att bara ta en löptur men på väg hem från jobbet ändrade jag mig. Det är så otroligt mycke roligare att ha en karta i näven när man tränar så jag startade datorn och ritade snabbt en bana uppe runt sjön. Försökte få det så tävlingslikt som möjligt så jag drog iväg starten bort till Brunareberg ca. 2 kilometer bort. Banan mätte sedan nästan 7 kilometer så det blev ett rejält pass med nästan 10 kilometer löpväg. Själva banan tog cirka timmen och allt som allt blev det 72 minuter.
Lyckades få ett bra och stabilt tempo hela vägen även om det tog emot lite i slutet när mörkret hade lagt sig och det började falla snö blandat regn.....


Fick inte in hela banan på ett A4 i skala 1:10000 så jag sprang på den lite ovana 1:12500.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar