tisdag 14 september 2010

Snart dags igen

DM tävlingarna kommer nu slag i slag och på fredag är det dags igen, Natt-DM. Vet inte om jag skall träna något mer denna vecka innan fredagen, det lutar mot att dagens löpning blir det enda.
Var uppe vid sjön igen och sprang milen. Ambitionen var bara att springa runt och bara låta kroppen bestämma tempot. Tydligen var kroppen sugen idag för det rullade på ganska bra redan från början och det var riktigt njutbart att trötta ut sig. Trots att jag inte tog i något extra så var jag tillbaks redan efter 49 minuter.

Har svårt att få till någon mer träning innan fredagen, i morgon måste jag fixa husvagnen inför besiktningen på torsdag. Förhoppningsvis kan jag då också köra iväg den till vinterförvaring.
Men, då skall jag väl ändå vara pigg och sugen när det väl är dags, eller?

1 kommentar:

  1. Du såg ju alldeles opåverkad ut, det såg ju ut som du skulle ut inte att det redan var averkat. Gött när det är så!

    SvaraRadera