tisdag 30 mars 2010

Faan, faan, faan....

Varför skulle jag skriva om gubbvader?
Varför skulle jag skriva att jag aldrig har haft några bristningar, bara lite ont och stelt?
Varför?

Vad tror ni hände idag på träningen?
Allt hade gått bra hela passet. Vi sprang ett gäng med 3 kartor som vi lät gå runt och gjorde en gammal övning fast vi nu sprang den baklänges. Vi var nästan tillbaks vid stugan, hoppade över stenmuren nere vid Henrikssons, det var bara 500 m kvar att springa, tog några få löpsteg då det plötsligt bara nöp till i höger vad. Kände direkt att detta var något nytt som jag inte känt förut. Att springa var inte att tänka på, det var bara att knalla den sista biten.
Nu när jag kommit hem har jag smort in vaden med Algesal och tagit en magnesium tablett, det skall visst vara bra.

Är just nu bara grymt besviken.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar