tisdag 13 mars 2012

Inge bra

Jag ber om ursäkt men jag har helt enkelt inte orkat att skriva här på bloggen det senaste. varken orkat eller haft något att skriva om, skall det handla om träning så kräver det ju att man tränar också vilket jag inte har gjort med någon ordning på länge.
Förklaringen är den seglivade förkylning jag har dragits med länge nu. Ont i halsen från och till i kombination med allmän hängighet har omöjliggjort träning.
Lisa blev ju sjuk uppe i Sälen och det dröjde bara ett drygt dygn innan Karolina också drabbades med hög feber. Kvar blev bara jag och Ylva som fick lite pappa-dotter tid i skidbacken, kul hade vi men saknade resten av familjen. Vi avslutade vistelsen med en skotertur där jag körde med Ylva på bönpallen, uppskattat av båda parter.
Idag skall jag försöka att komma ut och i alla fall jogga en runda. Förhoppningsvis skall jag få med mig karta ut också så kanske jag kan få upp motivationen lite och "lura" kroppen en smula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar