torsdag 4 november 2010

Försiktig träning

Jag tyckte idag på eftermiddagen att det var dags att göra ett försiktigt försök att träna igen efter förkylningen. Stack ut direkt efter att jag kommit hem från jobbet, tog på mig pannlampan och tog en karta i handen. Sprang lite på måfå utan någon riktig plan förutom att jag ville vara ute en 45 minuter och bara känna hur kroppen reagerade.
Följde min plan och lät kroppen bestämma ansträngningen, så fort det tog emot så släppte jag direkt av och gick till och med i en del partier. Det känns väldigt onödigt att dra på sig någon följd grej nu när det bara är november och långt till våren.
Det verkar nu i efterhand som om jag bara har mått bra av att röra mig lite, snuvan har helt släppt och jag blev av med en del slem i luftrören. Lagom ansträngning i lagom tid alltså.

1 kommentar:

  1. Kolla in vår hemsida med sport nutrition och träningstillskott, dietprodukter.
    Billigare än Gymgrossisten.
    Vi har prisgaranti på alla varor.
    Nytt företag i Sverige, redan etablerade i Danmark.

    Beställ idag!!!!

    MVH
    Team Nutrixpress

    SvaraRadera