fredag 6 april 2012

Fall framåt

Om förra söndagen var kass så var dagens lopp betydligt bättre. Visserligen var det bara medeldistans men huvudet var med på ett helt annat sätt, det fanns plötsligt lite krigar instinkt och jävlar anamma. Det var långt ifrån min drömterräng, kraftigt kuperat (backen upp till ettan var inte att leka med) och alldeles för lätt orientering, men jag är ändå nöjd med loppet. Jag vet ännu inte resultatet, jag satte mig i bilen direkt och duschade hemma, men jag förutsätter att det är en drös med folk som kommer att springa mycket fortare än vad jag gjorde. Trots det så känns det ändå bra att jag gjorde vad jag kunde, jag missade inget och var trött när jag kom i mål. Mycket mer kan jag inte begära just nu.
 4 kilometer tog 31.28. Kan man gissa att någon snabblöpare går ner på 26-27?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar