torsdag 24 maj 2012

Tungrott

Det går inte lätt just nu. Det är trögt att komma ut och träna och när jag väl är ute så går det fantastiskt tungt.
Men man behöver inte vara Einstein för att räkna ut att det ena beror på det andra, tränar man inte så blir man bara sämre, spiralen går åt fel håll. Problemet är bara att jag har svårt att få ihop vardagspusslet och få tid över till träning, det är det ena efter det andra som "måste" fixas.
Hoppas att det snart går ner till mer normala nivåer.....
Igår var jag ute och slet i värmen. jag tog mig runt milen uppe vid sjön i högsommarvärmen men det var allt annat än lätt sprunget. Orsakerna kan vara många, värmen, allergin, formen eller något annat, men det spelar egentligen ingen roll, det gäller bara att se framåt och bättra sig.
Enkelt, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar