fredag 27 maj 2011

Nytt jobb?

Blev erbjuden ett nytt jobb idag. Inte bara så där, det har varit på gång ett tag men idag fick jag besked om att jag var den kandidat man valt att gå vidare med. Tyvärr är inte alla pusselbitar på plats ännu så jag har inte fått något faktiskt erbjudande med ersättningar och allt men det hoppas jag kommer inom kort.
Jobbet är fortfarande inom Volvo och fortfarande inom provningen men det är något som kan likna ett steg upp i hierarkin, istället för att driva mina egna problempunkter mot projekten och konstruktörerna skall jag samla ihop hela avdelningens tyckanden och driva det mot ett eller flera specifika projekt. Mer ansvar, närmare besluten och större inflytande. Roligare alltså.
Enda nackdelen är att det är på Torslanda med lite längre resor som resultat. Men det går ju att vända till att jag passerar en ny hög med intressanta kartor på vägen hem varje dag, nya träningsmarker alltså!

Imorgon skall jag åka ner till Hällingsjö och vara med på träningsdagen som Markklubbarna gemensamt anordnar. Hoppas att förkylningen håller sig borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar