torsdag 16 december 2010

Sen uppdatering

Ursäkta men jag hann inte uppdatera igår, det var fullt ös hela dagen. Från jobbet åkte jag och klippte mig, snabb visit hemma för att kasta i mig lite mat och sedan direkt upp till sjön för att möta de andra banläggarna till U10-mila. Var inte hemma innan strax efter nio och då var det gott att krypa ner under täcket.
Träna hann jag med också, tog en tur under lunchrasten på jobbet. Det blev den vanliga rundan runt sjön, den är lagom så att man hinner tillbaks till jobbet i rimlig tid. Igår tog det 37 minuter, ganska OK i halkan och kylan.
Jag skrev för ett tag sedan om skidåkarens Mats Larssons nya skägg. Mats är en av mina favoriter mycket tack vare hans gudabenådade klassiska åkning som är fantastiskt vacker och nu när han har lagt till sig med ett riktigt helskägg så har han klättret lite till på hjälte skalan.


Tack till Maria Rydqvist som tagit kortet under uppladdningen i La Clusaz inför helgens världscup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar