måndag 13 december 2010

Livspussel

Denna veckan har jag svårt att få till pusslet med familj, möten och träning. Idag har vi luciafirande, på två håll dessutom, både på dagis och på förskolan så vi får dela upp oss, och på onsdag har vi banläggarträff inför U-10 mila, så jag har tryckt in lite träning idag på lunchen. Eventuellt får det bli likadant på onsdag för imorgon tisdag vill jag vara hemma med familjen. Hur slutet av veckan blir får vi se, jag såg på väderleks rapporten att det skulle komma upp emot 30 cm snö mellan torsdag och söndag, det skulle ju vara kul med lite skidor om det finns spår...
Träningen var den vanliga rundan som jag brukar springa på lunchen, 8 km på grusväg runt Skäresjö. Vädret var riktigt fint idag också, lite blåst i ansiktet på hemvägen men annars perfekt med -8 grader och strålande sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar