söndag 26 december 2010

Nåt på gång?

Ibland får man en känsla i kroppen som säger att allt inte riktigt står rätt till. Det är svårt att sätta fingret på men allt är inte som det brukar. Idag har jag kroppen inte varit på topp, jag vaknade med en aning om att det var något på g. Planen var att åka upp till Haratången och åka skidor och det gjorde jag också efter att ha ägnat mig åt lite skidvård, både glid och fäste fick sig en ordentlig genomgång och det gjorde verkligen nytta.
Vädret visade sig verkligen från sin bästa sida, trots att det var riktigt kallt med -14 grader så var det sagolikt vackert med solen som belyste snötyngda träd. Skidorna gick som en dröm, både fäste och glid satt som en smäck trots kärva spår.
Men kroppen var som sagt inte på topp. Inget att ta på, ingen hosta eller överdriven snuva men något var inte rätt, så jag tog det lugnt stannade några gånger och njöt av naturen och åkte bara ett varv på 9:an. Vi får se var det tar vägen, oftast brukar det ju räcka med en ordentlig nattsömn för att imunförsvaret skall få jobba i lugn och ro.

På eftermiddagen har vi varit på barn teater, Pippi Långstrump på Folkan i Borås. Skitkul att se barnen leva sig in i handlingen! Riktigt proffsig produktion var det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar