söndag 19 februari 2012

Bakslag

I mitten av förra veckan tyckte jag att förkylningen var riktigt bra, det gick upp för mig när jag åkte till jobbet i tordags att jag inte längre varken var snuvig eller hade ont i halsen. Därför var det lite förvånande att det gick så trögt på träningen senare på kvällen.
Kanske fick jag lite förklaring i fredags då jag återigen kände mig hängig och snuvan var tillbaks. Även igår var jag inte riktigt mig själv, det var något som fattades. Idag på morgonen var jag ändå såpass att jag gav mig iväg upp till stugan för att springa en sväng. Det var Bo, Lennart, Martin U och jag som valde att springa i skogen då vi misstänkte att vägarna var för isiga.
Början var helt OK, vi sprang och rekade lite inför tävlingen i augusti, kollade upp lite gamla grantätningar, hur dom hade gallrat lite här och var. Blev efterhand allt segare och ville efter en 50 minuters löpning inte fresta mer så jag vek av från de andra och tog basvägen hemåt. Tråkigt att inte fullfölja men nu vill jag inte chansa något mer, nu är det dags att bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar